KKK

Korduma kippuvad küsimused:

1. Milliseid trenažööre te pakute?

Pakume maailma juhtivate tootjate trenažööre, mida on kasutatud mitte rohkem kui üks aasta. Praegu on meie valikus Kettleri trenažöörid.

2. Kuidas toimub kohaletoimetamine, kas ma saan ise trenažöörile järele tulla?

Trenažööri kohaletoimetamist ja tagastamist teostavad ainult Kodusport töötajad, kuna peame veenduma, et seade on õigesti kokku pandud ja et seadet kasutatakse õigesti, et tagada seadme hea seisukord.

3. Kuidas toimub maksmine?

Tasumine toimub üks kord kuus lepingus näidatud meilile saadetud arve alusel. Maksta on võimalik pangaülekandega.

4. Mida teha, kui ma soovin lepingu lõpetada?

Lepingu lõpetamiseks võtke meiega ühendust telefoni või meili teel, et kokku leppida sobiv aeg, mil meie töötajad saavad trenažöörile järele tulla.

5. Mida teha, kui kasutamisel on trenažööriga midagi juhtunud minu süül?

Olukorrad võivad olla erinevad, andke meile probleemist teada ja leiame koos lahenduse. Üldjuhul on trenažöörid piisavalt töökindlad ja vastupidavad ning nendega ei juhtu midagi sellist, mis põhjustaks kasutuskõlbmatust.

6. Mida teha, kui trenažöör töötab kehvasti/ragiseb ja teeb muid imelike hääli?

Vaatame trenažööri üle, otsime üles põhjuse, vajadusel pakume asedustrenažööri või lõpetame lepingu poolte kokkuleppel.

7. Kas tagatis on vajalik?

Ei, loodame, et kasutate seadet sihipäraselt ning seetõttu ei nõua tagatist.