KKK

KKK – Korduma kippuvad küsimused

Milliseid trenažööre te pakute?
Pakume Kettleri trenažööre. Tagame nende seadmete laitmatu seisukorra regulaarse hooldusega ning vastutame täielikult nende töökorras oleku eest rendiperioodi jooksul.

Kuidas toimub kohaletoimetamine?
Trenažööri kohaletoimetamist ja tagastamist teostame meie, et veenduda seadme korrektsetes seadetes ja kasutusvalmiduses.
Tavaliselt toimuvad kohaletoimetamised ja tagastamised õhtusel ajal, vahemikus 18:30–21:00, kuid soovi korral on võimalik kokku leppida ka muu aeg. Kokku lepime 30-minutilise ajaakna, mis sobib mõlemale poolele.

Kas te toimetate trenažööre ka saartele, Tartusse või Narva?
Me teenindame kliente ainult Tallinna ja Harjumaa piirkonnas. Teiste maakondade puhul võtke meiega ühendust – võime leida alternatiivseid kohaletoimetamisvõimalusi või soovitada kohalikku teenusepakkujat.

Kas ma saan ise trenažöörile järele tulla, et transpordikuludelt säästa?
Trenažööri korrektne kokkupanek tagab selle pikaealisuse ja hea töökindluse. Samuti tuleb arvestada seadme kaaluga. Kui teil on piisavalt suur auto, kuhu trenažöör mahub, võib seda võimalust kaaluda ja arutada. Võtke meiega ühendust telefonil 5029914 enne tellimuse esitamist. Crosstrainerid, velotrenažöörid ja sõudetrenažöörid on võimalik eelneval kokkuleppel meie laost kätte saada ja tagasi tuua. Jooksurajad on aga rasked ja keerulised seadmed, mida saame transportida ainult ise.

Kuidas toimub maksmine?
Tasumine toimub arve alusel, mis saadetakse välja iga 30 päeva järel. Maksmine toimub ette maksena enne järgmise rendiperioodi algust.
Kui soovite rendiperioodi lõpetada, võtke meiega ühendust telefoni või e-posti teel, et leppida kokku seadme tagastamine ja selle organiseerimine.

Kuidas toimub trenažööri rentimine?
Trenažööri rentimiseks valige saadaval olev mudel, täitke oma kohaletoimetamise ja kontaktandmed ning järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid tellimuse tasumiseks pärast tingimustega nõustumist.
Kui teil on küsimusi, võtke meiega kindlasti ühendust.Kui soovitud mudel pole saadaval, saate lisada oma e-posti aadressi ootenimekirja ja saate teavituse, kui seade muutub kättesaadavaks. Arvestage, et kõrghooajal võib ootenimekirjas olla mitu inimest ning järgime põhimõtet „kes ees, see mees“.

Kui kaua ma saan trenažööri rentida?
Minimaalne rendiperiood on üks kuu. Iga 30 päeva järel saadetakse arve, mille alusel saate otsustada, kas soovite rendiperioodi pikendada või lõpetada. Rendiperioodi lõpetamiseks võtke meiega ühendust enne järgmise arve tähtaega.

Mida teha, kui ma soovin lepingu lõpetada?
Rendiperioodi saate lõpetada, kui olete saanud järgmise arve. Andke meile kindlasti teada oma soovist telefoni või e-posti teel, et saaksime seadme tagastamise korraldada. Ilma teavitamiseta jätkub rendiperiood automaatselt edasi.

Mida teha, kui kasutamisel on trenažööriga midagi juhtunud?
Kontrollime ja hooldame kõik seadmed enne igat uut rendiperioodi. Kui trenažööriga tekib probleem rendiperioodi jooksul, võtke meiega kohe ühendust. Vahetame seadme tasuta välja või parandame selle võimalikult kiiresti.

Kas tagatis on vajalik?
Ei, loodame, et kasutate seadet sihipäraselt, mistõttu tagatist ei nõuta.

Kuidas võtta teiega ühendust?
Küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil info@kodusport.ee või telefonil 5029914